Petrecerea perfectă: ce să NU faci pentru a avea o petrecere de vis + cum să organizezi impecabil fiecare eveniment din viaţa ta

Petrecerea perfectă: ce să NU faci pentru a avea o petrecere de vis + cum să organizezi impecabil fiecare eveniment din viaţa ta - Tulipr.ro
#Articole / Scris de Larisa la

Dacă te întrebi cum să organizezi o petrecere perfectă sau cum este petrecerea perfectă, trebuie să ştii că nu există un răspuns universal şi că totul depinde de aşteptările şi dorinţele tale. Fiecare eveniment are specificul lui, locaţia sa, muzica sa şi mixul său unic de invitaţi.

De aceea, este important să ai în vedere fiecare element cheie al petrecerii tale, de la decoraţiuni, localuri, band-uri şi DJ, până la serviciile de logistică, pentru a te asigura că totul iese ca la carte. Dacă îţi doreşti să afli ce greşeli să eviţi pentru a avea petrecerea perfectă şi ce sfaturi generale te pot salva în situaţii disperate, descoperă mai jos câteva idei care să îţi fie de folos.

Cuprins

1. Cum să organizezi petrecerea perfectă: ce greşeli să NU faci niciodată

candy bar

Petrecerea perfectă nu există în termeni teoretici, deoarece peste tot şi oriunde pot apărea mici defecte, mici neînţelegeri sau mici greşeli. Totuşi, petrecerea perfectă există în ochii celor care o trăiesc, rămân cu amintiri de nepreţuit şi se simt bine alături de cei dragi. Fie că este vorba despre o nuntă, un botez, o aniversare sau o petrecere de absolvire, iată ce greşeli să eviţi atunci când vine vorba de organizarea de evenimente:

  • Nu alegi locaţia cu suficient timp înainte. Atunci când te gândeşti la evenimente, de multe ori îţi imaginezi un loc anume. Poate fi la piscină, la restaurant, pe plajă, în aer liber, la munte sau chiar la tine acasă. Nu contează atât de mult unde, ci mai important este ca tu să ştii unde vrei să petreci alături de cei dragi. Conturează o locaţie pentru petrecerea ta cu cel puţin câteva săptămâni bune înainte sau chiar luni, în funcţie de sezon şi gradul de ocupare.
  • Nu ştii câţi invitaţi vei avea. Nu trebuie neapărat să ştii din timp un număr exact de invitaţi, însă este bine să ai o idee clară legată de mărimea evenimentului. Poţi să te gândeşti la un interval, cum ar fi între 30 şi 50 de persoane, între 150 şi 200 de persoane şi tot aşa.
  • Te gândeşti la mici detalii înaintea elementelor cheie. Atunci când organizezi un eveniment, nu porni de la mici detalii, ci de la elemente cheie, precum locaţia, bufetul, aranjarea meselor şi a decorului. Ultimele griji ar trebui să fie forma farfuriilor, materialul tacâmurilor sau înălţimea scaunelor, precum şi alte astfel de detalii de fineţe. Desigur, nu trebuie să neglijezi detaliile, însă este esenţial să nu porneşti de la ele.

2. Sfaturi pentru o petrecere perfectă: bazele organizării de evenimente

petrecere perfecta

Bazele organizării de evenimente pornesc de la o logică şi o capacitate de logistică impecabile. Imaginează-ţi evenimentele ca pe un puzzle pe care îl rezolvi cu ajutorul celor ce fac parte din el. Un puzzle care vorbeşte. Mai exact, organizarea de evenimente se referă la a transforma în realitate petrecerea perfectă. Fie că lucrezi în domeniu sau vrei să îţi organizezi evenimentul pe cont propriu, descoperă câteva sfaturi pentru o petrecere perfectă.

În primul rând, porneşte de la o temă, o idee, un subiect. Fiecare petrecere trebuie să aibă o sursă de inspiraţie. În cazul unor evenimente, sursele de inspiraţie sunt evidente, precum anii ‘90, era rock ‘n’ roll sau anii ‘60, iar în cazul altor evenimente, tema este subtilă, precum o culoare, o idee, un motiv care se repetă. Orice petrecere reuşită porneşte de la o idee, îşi găseşte inspiraţia într-o temă şi creează lucruri noi şi unice pe marginea acestora.

În al doilea rând, notează-ţi tot ce ai nevoie. Atunci când porneşti în organizarea de evenimente, foloseşte o agendă pentru a-ţi nota tot ceea ce ai nevoie, pentru a crea un plan clar şi bine stabilit. Foloseşte agenda pentru a-ţi aminti ce paşi urmează, pentru a face brainstorming acolo unde există nehotărâre sau pentru a scrie idei ce îţi vin din senin, care ar putea fi de folos mai încolo.

Nu în ultimul rând, apelează la ajutor acolo unde ai nevoie. Nu este necesar să faci totul pe cont propriu, ci poți apela la diferiți furnizori pentru evenimentul tău, care să îți ușureze munca.

Petrecerea perfectă diferă de la persoană la persoană, de la ocazie la ocazie şi de la locaţie la locaţie. De aceea, este important să ţii mereu cont de tipul de eveniment şi de ceea ce îşi doresc atât sărbătoriţii, cât şi invitaţii.

Sursă foto:Pexels.com

petrecere organizare