Event Market a devenit Tulipr. Detalii
X

Termeni și condiții

Dacă furnizați servicii și produse pentru evenimente, vă punem la dispoziție platforma Tulipr pentru a vă lista oferta și a vă putea conecta cu potențiali clienți.

Dacă sunteți în căutarea de servicii pentru evenimente, prin intermediul platformei vă putem ajuta să găsiți cei mai potriviți furnizori pentru evenimentul dumneavoastră.


1. Informații preliminare

1.1. Mulțumim pentru interesul manifestat față de site-ul și serviciile noastre.

1.2. Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare "Prezentul document", "Contractul" sau "Termeni și Condiții"), împreună cu documentele menționate în el, reprezintă condițiile utilizării site-ului https://www.tulipr.ro/ (denumit în continuare "site-ul") și plasării de cereri sau comenzi de servicii prin intermediul site-ului.

Prin “Organizator de evenimente"sau "Event Manager" ne referim în acest document la orice persoană, fizică sau juridică, care își procură servicii și/sau produse de la un furnizor înregistrat pe Tulipr. Prin “Furnizor” ne referim în continuare la orice persoană care oferă servicii și/sau produse și este înregistrată cu un cont de furnizor pe Tulipr.

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei cereri sau comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.


2. Obligativitatea contractului 

2.1. Caracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul document, cât și toate politicile la care acesta face referire (ex. Politică de confidențialitate, Politica privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul document și politicile indicate.

2.2. Pentru navigarea și activitatea dumneavoastră pe site se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării cererii sau comenzii. 

2.3. Nu putem garanta faptul că orice serviciu care a fost inclus la un moment dat pe site va fi disponibil în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment colaborarea cu anumiți furnizori și/sau comercializarea unor pachete de servicii.

2.4. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la contact@tulipr.ro sau prin completarea formularului de contact și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.


3. Cine suntem?

Site-ul https://www.tulipr.ro/ se află în administrarea EVENT MARKET PLATFORM SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în Bucuresti, strada Daniel Danielopolu nr. 36, înmatriculată în Registrul Comerțului București sub nr. de ordine J40/15205/20199, având cod de înregistrare fiscală 41873363, e-mail: contact@tulipr.ro, (in continuare “Tulipr”).


4. Datele dvs. cu caracter personal

4.1. Site-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs sau colectate din alte surse așa cum am descris pe larg în Politica de confidențialitate. Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

4.2. Prin vizitarea și/sau utilizarea site-ului, cererea de oferte, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum am descris în Politica de confidențialitate.

4.3. Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt actualizate, exacte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (EU) 679/2016.

4.4. Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, navigatorul sau dispozitivul. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie.


5. Eligibilitate

5.1. Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie (1) să aveți peste 18 și/sau capacitate deplină de exercițiu, (2) să fiți de acord cu Termenii și cu Politicile de protecție a datelor cu caracter personal; și (3) să ne furnizați informații de contact reale, complete și actualizate.

5.2. Servicii către minori. Site-ul nu prestează servicii și nu vinde produse către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda în numele dvs. sau a autoriza plasarea unei comenzi. Pentru mai multe informații ne poți contacta oricând la adresa de e-mail contact@tulipr.ro.


6. Reguli privind utilizarea site-ului

Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, vă angajați să respectați regulile de mai jos.

6.1. Ca utilizator:

6.1.1. Înțelegeți și vă asumați că Tulipr este o platformă digitală care conectează organizatori de evenimente și furnizori și că nu este un furnizor sau organizator de evenimente în sine și nu gestionează interacțiunea, rezervările și colaborarea dintre furnizori și organizatorii de evenimente;

6.1.2. Vă asumați și sunteți de acord că furnizorii, și nuTulipr, sunt responsabili și răspunzători din punct de vedere legal pentru onorarea contractului stabilit între organizatorul de evenimente și furnizor;

6.1.3. Tulipr nu intermediază și nu este răspunzător în niciun fel de colaborarea, contractarea și plata serviciilor stabilite independent, între organizatorul de evenimente și furnizor.


6.2. Ca furnizor înregistrat pe platforma Tulipr și care dorește să facă oferte, să își promoveze sau furnizeze serviciile:

6.2.1. Confirmați că sunteți apt și calificat pentru a furniza serviciile, din punct de vedere logistic și legal și activați în conformitate cu legislația și regulile în vigoare;

6.2.2. Înțelegeți și vă asumați că transmiterea unei cotații sau oferte către un organizator de evenimente nu vă garantează ca acea oferta va fi citită și onorată, iar utilizarea site-ului nu vă garantează că veți fi angajați de organizatorii de evenimente;

6.2.3. Clauza de la punctul 6.2.1. se aplică și oricui furnizeaza servicii pentru sau în numele furnizorului;

6.2.4. Confirmați ca oferta va fi mai avantajoasa pentru clientul final decât oferta publica a furnizorului afisata pe orice alta platforma sau site-ul dvs.;

6.2.5. Confirmați că sunteți de acord să oferiți clientului final un discount variabil, dar nu mai mic de 5% din valoarea contractului, pentru a mentine competitivitatea produselor si serviciilor.


6.3. Ca organizator de evenimente:

6.3.1. Înțelegeți că transmiterea unei cereri de servicii validă nu garantează un răspuns sau ca o ofertă corespunzătoare criteriilor dumneavoastră va fi înaintată;

6.3.2. Înțelegeți și vă asumați faptul că un răspuns sau ofertă din partea unui furnizor nu reprezintă un angajament ferm;

6.3.3. Înțelegeți că Tulipr nu își asumă responsabilitatea pentru felul în care decurge interacțiunea și colaborarea cu un furnizor. Cu toate acestea vă încurajăm să ne contactați cu feedback-ul dumneavoastră dacă interacțiunea cu un furnizor prin intermediul platformei noastre este defectuoasă. Ne puteți scrie cu încredere la contact@tulipr.ro și vă răspundem în cel mai scurt timp posibil.


6.4. Reguli generale, aplicabile oricărui utilizator, furnizor sau organizator de evenimente:

  • Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;
  • Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;
  • Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;
  • Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.
  • Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
  • În cadrul panoului de administrare al contului denumit “informații cont”, secțiunea “informații pentru clienți" numărul de telefon, adresa de email, adresa site-ului web, conturile de social media sau orice alt mijloc de contact direct, nu sunt permise a fi făcute publice către clienți. În caz contrar, Tulipr își rezervă dreptul închiderii contului.

6.5. Consecințe: Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților). 


7. Încheierea contractului

7.1. Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. va fi acceptată în mod expres de noi și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma primirea cererii și/sau a comenzii.

O comandă se poate anula până în momentul primirii unui email de confirmare din partea Tulipr referitor la faptul că a fost procesată.

7.2. Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp, in cel mult 30 de zile de la retragere. Termenii și Condițiile nu reprezintă, în sensul legislației civile, o ofertă, ci o invitație la ofertă.

7.3. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral limitarea, blocarea, suspendarea, dezactivarea, anularea contului dvs. Tulipr sau încheierea acestui Contract. Oricare din următoarele măsuri pot fi luate cu sau fără notificare prealabilă:

7.3.1. Suspendarea sau dezactivarea contului Tulipr și a parolei, iar dvs. nu veți mai putea accesa site-ul sau conținutul contului de utilizator și nu veți putea primi asistență echipei Tulipr;

7.3.2. Dacă considerăm potrivit, vom comunica altor utilizatori că vi s-a suspendat contul, precum și motivul acestei acțiuni;

7.3.3. Nu veți fi îndreptățit la nicio compensație pentru serviciile oferite de site sau evenimente anulate sau întârziate sau ca urmare a încheierii contractului.

7.4. Astfel de masuri pot fi luate  din următoarele motive:

7.4.1. Dacă încălcați oricare dintre termenii si conditiile Tulipr.

7.4.2. Dacă există o dispută cu privire la dreptul de proprietate al contului dvs. și Tulipr, acționând în mod rezonabil, nu poate determina proprietarul. Dacă vă angajați în abuzuri verbale sau scrise de orice fel cu alti utilizatori sau reprezentantii Tulipr.

7.4.3. Dacă suspectăm că dvs. ați desfășurat o activitate frauduloasă în legătură cu utilizarea serviciilor Tulipr. 

7.5. In cazul limitarii, suspendarii, sau a blocarii contului dvs., veti primi o justificare a deciziei luate, inainte sau odata cu intrarea in vigoare a masurii. 

7.6. In cazul masurii dezactivarii sau a anularii contului dvs., veti primi o justificare a deciziei luate, inainte cu 30 de zile de intrarea in vigoare a masurii. Termenul de 30 de zile nu se aplica in cazul unor obligatii juridice legale, sau in cazul unor incalcari repetate de catre dvs. a Termenilor si Conditiilor. 

7.7. Utilizatorul ni se poate adresa la adresa contact@tulipr.ro, daca nu este de acord cu masura si solicita revizuirea acesteia.  În cazul în care masura dispusa este revocata de către Tulipr, acesta restabilește accesul dvs. la cont, oferindu-va  inclusiv orice acces la date cu caracter personal sau de altă natură, sau la ambele, care rezultă din utilizarea serviciilor  înainte ca  masura să producă efecte. 

7.8. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei cereri, oferte sau comenzi.

7.9. Puteți decide să va dezactivați sau anulați contul în orice moment, din contul dvs. de utilizator. Aveți în vedere că în urmă dezactivarii / anulării contului, nu avem obligația de a șterge sau returna conținutul postat de dvs. pe site, inclusiv dar nu limitat la recenzii și nici nu veți primi despăgubirea sumelor plătite deja.

7.10. La cerere și în termen de 60 de zile de la anularea contului din initiativa dvs., Tulipr va va furniza informatiile personale care se refera la dvs. In termen de 90 de zile de la anularea contului, toate informatiile personale sunt sterse, cu exceptia cazului in care exista o cerinta legala contrara. Informatiile non-personale si agregate sunt pastrate.


8. Disponibilitatea produselor/serviciilor

8.1. Nu putem garanta că produsele și serviciile care s-au găsit la un moment dat pe site, vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Nu vom avea nicio răspundere față dvs. în situația în care un pachet de servicii nu se mai regăsește pe site.

8.2. Deși vom încerca să avem în timp real pe site actualizare informațiile privind disponibilitatea, nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment.

8.3. Garanții. În măsura în care produsele și serviciile sunt indisponibile, dar dvs. ați plasat deja comanda, vă vom informa cu privire la indisponibilitatea acestora și vă vom recomanda oferte similare, la valoare egală sau apropiată, care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați produsele similare recomandate de noi, vom anula comanda, iar în măsura în care ați plătit deja prețul produselor/serviciilor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.


9. Sistemul de plata

9.1. Conform site-ului, Tulipr nu oprește comisioane sau taxe organizatorilor de evenimente.

9.1.1. Tulipr poate decide să ofere produse/servicii dacă este cazul, pe care organizatorii de evenimente le pot cumpără. Astfel de produse și servicii vor figura pe site, împreună cu toate detaliile de cumpărare.

9.2. Furnizorilor Tulipr nu li facturează comisioane de rezervare, dar le sunt facturate anumite costuri pentru a trimite oferte și a interacționa cu potențiali clienți și/sau pentru a fi promovați în anumite secțiuni.

9.2.1. Furnizorii care se înregistrează apar pe site și pot primi cereri fără niciun cost. Li se va solicită taxa de utilizare a serviciului doar în momentul în care doresc să răspundă cu o oferta. În cazul acesta detaliile complete ale plăti vor fi afișate înainte de plata pentru confirme.

9.3. Modelul de plata al serviciilor, pachetelor de servicii și produselor este disponibil pe site și poate fi consultat în orice moment.

9.4. Prețul produselor, serviciilor și pachetelor de servicii este afișat în lei pe site și include taxa pe valoare adăugată. Prețul produselor este cel afișat pe site, cu excepția situației în care este o eroare. În situația afișării unui preț eronat, vom lua toate masurile pentru remedierea erorii cât mai curând posibil. Dacă prețul va fi sub 25% din valoarea normală a unui astfel de produs/serviciu, acesta va fi considerat neserios și derizoriu, conform art 1665 Cod Civil, iar orice comandă făcută pe baza acestui preț va fi anulata.  

În măsura în care există o eroare, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs., nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.

9.5. Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificare în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.

9.6. După ce ați ales produsul, serviciul sau pachetul de servicii pe care doriți să îl comandați și ați apăsat butonul de comandă, produsul va fi transferat automat în coșul de cumpărături. După ce ați introdus în coșul de cumpărături toate produsele pe care doriți să le cumpărați, veți putea plasa comanda prin parcurgerea paginii de comandă.

9.7. Plata produselor, serviciilor sau pachetelor de servicii comandate se poate face online cu cardul, prin intermediul procesatorului de plăti cu care colaborează Tulipr.

9.8. Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul furnizorului de procesare plăti online iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.

9.9. Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele/serviciile, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

9.10. Toate plățile sunt finale și nu vor fi returnate, în afară cazurilor în care am agreat ceva diferit în acest sens. Puteți decide să vă închideți contul Tulipr în orice moment, dar acest lucru nu implică returnarea taxelor.

9.11. Dacă aveți orice întrebare cu privire la o retragere de pe cardul dumneavoastră, vă rugăm să ne scrieți pe contact@tulipr.ro.


10. Livrarea

Livrarea produselor/serviciilor se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la crearea contului.


11. Forța Majoră

Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, condiții meteorologice, epidemii și acte ale furnizorilor de servicii ai Tulipr.


12. Proprietate intelectuală

12.1. Întregul conținut al site-ului este proprietatea intelectuală a EVENT MARKET PLATFORM SRL. Site-ul va fi folosit de către utilizatori doar pentru informare sau plasare de comenzi.

12.2. Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul, reproduce parțial sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor Societății EVENT MARKET PLATFORM SRL indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

12.3. Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, - imagini, texte, simboluri, script-uri, programe si alte opere originale, continut juridic) sunt proprietatea intelectuală a Societății EVENT MARKET PLATFORM SRL. Întregul site este protejat de Legea 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.


13. Acest Contract

13.1. Aceşti Termeni constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce priveşte obiectul oricărui Contract şi înlocuieşte orice alt acord, orice altă înţelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră şi noi.

13.2. Contractul încheiat între noi şi dumneavoastră are un caracter obligatoriu. Nu puteţi transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile noastre care decurg din acesta.

13.3. Tulipr își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile. In cazul unor astfel de modificari, Tulipr vă va notifica prin intermediul e-mailului sau printr-un mesaj în contul Dvs. de utilizator inainte cu cel putin 15 zile de modificare și prin publicarea pe prima pagină a site-ului a unui link care face trimitere la noua forma a prezentului document. Accesul în site și folosirea serviciilor noastre după momentul notificării sau al afișării linkului privind schimbările pe prima pagina a siteului implică faptul că v-ați dat acordul asupra noilor termeni.

Cerințele pentru perioada de notificare nu se vor aplica atunci când se fac modificări ale termenilor și condițiilor ca răspuns la o obligație de reglementare sau pentru a aborda un pericol neprevăzut și iminent (de exemplu, fraudă, cyberthreats, încălcarea datelor).


14. Legislația aplicabilă

14.1. Prezentului acord, precum și oricărei utilizări a site-ului li se vor aplica legea română. Orice litigiu între noi va fi supus spre soluționare instanțelor române.


15. Inexistența dreptului de retragere

Utilizatorul înțelege faptul că nu beneficiază de dreptul de retragere potrivit OUG 34/2014 art. 16 lit. a) deoarece serviciile prestate prin intermediul site-ului sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Utilizatorul înțelege, de asemenea, faptul că produsele și serviciile digitale (de exemplu, KIT-uri, e-book-uri sau cursuri online) nu pot fi returnate în conformitate cu art. 16 lit. m) din OUG nr. 34/2014. Prin acceptarea acestui document, utilizatorul confirmă că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.


16. Notificări

Utilizatorul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului Contract să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în Platformă, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea Prestatorului privind trimiterea comunicării. Prestatorul are dreptul să folosească și alte metode de transmitere (prin poștă, curier sau prin intermediul executorilor judecătorești) a comunicărilor sale către Utilizator.

Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:

  • Pentru Utilizator – la adresa de e-mail menționată în prin intermediul Platformei;
  • Pentru Prestator – la următoarea adresă electronică: contact@tulipr.ro

17. Înregistrarea contului și activitatea

Pentru a putea accesa anumite secțiuni ale site-ului, va trebui să vă creați un cont folosind un email valid și o parolă. Sunteți deplin responsabil să vă protejați parolă și să notificați Tulipr imediat ce suspectați acțiuni neautorizate în contul dvs. Tulipr nu își asumă responsabilitatea oricărei pierderi (a dvs. sau a altor părți implicate), că urmare a folosirii neautorizate a contului de utilizator. În schimb, ați putea fi răspunzător de pierderile survenite nouă, că urmare a utilizării neautorizate a contului.

Vă angajați să oferiți date corecte în timpul procesului de înregistrare și să le actualizați când survin modificări.

Platforma Tulipr va permite încărcarea și furnizarea de conținut în funcție de profilul de utilizator (i.e. furnizor, organizator evenimente). Va asumați cedarea drepturilor de folosire a acestui conținut către Tulipr, în scopul promovării site-ului sau a serviciilor, sau a oricărui alt scop. Conținutul articolelor și al celorlalte informații de pe site nu reprezintă neapărat poziția Tulipr, iar noi nu ne asumăm răspunderea pentru conținutul publicat de autori, editori și colaboratori. În urmare înregistrării contului:

17.1. Dacă sunteți furnizor, vi se va solicită să postați informații și poze despre serviciile pe care le furnizați, care vor deveni vizibile pe site. În funcție de setările contului dvs., veți primi notificări de cereri de oferta de la organizatori de evenimente.

17.1.1. Sunteți de acord și va asumați responsabilitatea asupra conținutului pe care îl faceți disponibil prin intermediul site-ului. Ne rezervăm dreptul de a citi, reformula sau șterge conținut din motive considerate de noi ca valide, precum dar nu limitat la corectitudinea exprimării și gramaticală, claritate și fără notificare prealabilă. Cu toate acestea sunteți responsabil de veridicitatea conținutului furnizat.

17.1.2. De asemenea, sunteți de acord că Tulipr să refolosească informații, grafică sau date de pe site-ul sau profilele dumneavoastră din social media.

17.2. Dacă sunteți organizator de evenimente, veți putea completa cererea de oferta și veți primi oferte de la furnizorii înregistrați pe site. La completarea cererii, veți furniza datele dvs. de contact (i.e. nume, telefon, email) în baza cărora vi se va genera un cont de utilizator și care vor fi folosite pentru a primi oferte.

17.2.1. Organizatorii de evenimente pot accepta una sau mai multe oferte, în funcție de nevoi. Înțelegeți și va asumați că Tulipr nu reprezintă o platforma de rezervări, iar procesul de ofertare pe acest site are ca unic scop stabilirea contactului cu furnizorii. Acceptarea ofertei furnizorului nu reprezintă un contract și nu are temei legal. Odată acceptată oferta, organizatorul și furnizorul își asumă în totalitate responsabilitatea de a discuta independent și a negocia termenii și condițiile colaborării lor.

17.3. În conformitate cu acest contract, utilizatorii, furnizori sau organizatori de evenimente, sunt responsabili să ofere informații veridice. Tulipr nu va analiza, confirma sau cerceta corectitudinea sau veridicitatea informațiilor, identității, entității legale sau a altor date furnizate de utilizator.

17.4. De asemenea, sunteți de acord că Tulipr să refolosească informații, grafică sau date de pe site-ul sau profilele dumneavoastră din social media.


18. Restricții și limitări

Conform acestui Contract, vă asumați responsabilitatea în interacțiunile cu ceilalți utilizatori. Vă recomandăm să folosiți mijloace legale (ex. contract prestări servicii etc.) pentru că ambele părți să fie protejate în eventualitatea unei dispute. Tulipr nu este responsabil de niciun prejudiciu, verbal, material sau de orice altă natură, rezultat din interacțiunea utilizatorilor. Nu avem capacitatea de a verifica toate cererile și ofertele trimise prin platformă. Furnizorii împreună cu organizatorii de evenimente sunt responsabili de stabilirea detaliilor colaborării lor, precum și de aspectele contractuale și financiare care decurg din înțelegerea lor.

Utilizatorii nu au dreptul să:

18.1. Folosească contul altcuiva;

18.2. Contacteze și să comunice, direct sau indirect, pe alte canale decât prin intermediul site-ului în scopul stabilirii unei colaborări (exceptând evenimentele pentru care a fost deja acceptată oferta prin platforma);

18.3. Furnizeze informații mincinoase despre propria persoană, serviciile prestate, calificări, experiențe anterioare;

18.4. Să folosească sisteme automatizate care includ dar nu se limitează la roboți, spiders, scrapers pentru a accesa site-ul sau a contacta alți utilizatori;

18.5. Își încalce angajamentul expres față de un eveniment stabilit;

18.6. Să se angajeze în acțiuni care pot interfera sau impacta în orice fel funcționarea site-ului sau a restricțiilor de securitate inclusiv dar nu limitat la viruși, drepturi de autor, plăti către Tulipr.

Utilizarea informațiilor de pe site se va face pe proprie răspundere, Tulipr neasumându-și în niciun fel răspunderea pentru eventualele prejudicii care pot apărea ca urmare a folosirii informațiilor de pe site. Tulipr exclude în mod expres și neagă răspunderea pentru orice cost, pierdere sau daună suferite ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.


19. Sistemul de recomandări și recenzii

Tulipr nu are nicio obligativitate față de furnizarea sau conținutul recomandărilor și recenziilor.

Ca utilizator, atunci când lăsați o recenzie:

19.1. Va asumați că acesta devine proprietate Tulipr. Utilizatorii  acorda societatii Tulipr o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Tulipr  de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut;

19.2. Va asumați responsabilitatea că acesta să nu încalce drepturile legale ale niciunei persoane, caz în care Tulipr nu este responsabil de prejudicii și poate decide închiderea irevocabilă a contului dvs.;

19.3. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta pe site o recenzie, fără a motiva această decizie;

19.4. În eventualitatea în care suspectăm că o recenzie este fabricată cu scopul de a induce în eroare utilizatorii noștri sau că nu a fost postată în bună credință, pe lângă ștergerea recenziei ne rezervăm și dreptul de a dezactiva contul dvs. și a nu va permite listarea că furnizor pe site pe o perioada nedeterminată.


20. Canale de distribuție suplimentare

Tulipr își rezervă dreptul de a selecta, fără explicații suplimentare, furnizorii pe care ii recomandă în cadrul site-ului și pe alte canale.

Canalele suplimentare de distribuție și programele afiliate potențiale prin care Tulipr ar putea comercializa bunurile și serviciile oferite de Furnizor cuprind platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Pinterest) si Google Ads.

21. Clasarea produselor si a serviciilor

Parametrii principali pentru clasarea serviciului/produsului și afișarea în cadrul site-ului sunt stabiliți mai jos, in ordinea prioritatilor:

21.1. Recomandari - Furnizorii recomandati de Tulipr in urma incheierii unui parteneriat;

21.2. Recenzii si Contractari - Furnizorii cu cele mai multe recenzii, precum si cei cu care se incheie cele mai multe colaborari prin intermediul platformei.


22. Soluționarea disputelor

Înțelegem că ocazional pot apărea dispute între utilizatorii Tulipr, cu toate acestea nu ne asumăm responsabilitatea pentru soluționarea unor astfel de dispute. Acestea vor fi soluționate independent între utilizatorii implicați.

Prin acceptarea acestui Contract, înțelegeți și sunteți de acord că orice prejudiciu rezultat în urma utilizării site-ului și/sau a interacțiunii cu alți utilizatori va fi soluționat strict în relație cu utilizatorul (furnizor sau organizator evenimente) respectiv. Sunteți de acord să nu încercați să impuneți răspundere sau să solicitați vreun remediu legal de la Tulipr cu privire la astfel de acțiuni.

23. Confidențialitate

23.1. Atât Prestatorul cât și Utilizatorul se obligă și garantează să păstreze confidențialitatea Informațiilor Confidențiale, să prevină divulgarea acestora terților și să nu le folosească în alte scopuri decât cele avute în vedere prin prezentul Contract, cu excepția celor autorizate în prealabil în scris de către Prestator/Utilizator și sub rezerva termenilor și condițiilor impuse de aceasta.

Informațiile Confidențiale pot fi puse la dispoziție fie în scris, în formă lizibilă vizual sau electronic, și pot fi marcate ca fiind confidențiale sau nu.

23.2. În următoarele situații, informațiile nu sunt considerate ca fiind Informații Confidențiale: (i) sunt sau au devenit publice (inclusiv, fără limitare la orice informații prezentate oricărei agenții guvernamentale și disponibile publicului) altfel decât în urmă unei dezvăluiri de către Prestator cu încălcarea prezentei secțiunii (ii) sunt puse la dispoziția Prestatorului pe baze neconfidențiale dintr-o sursă diferită de Utilizator despre care Prestatorul consideră că nu îi este interzis să dezvăluie astfel de informații către Prestator (iii) sunt cunoscute de Prestator înainte de a fi primite de la Utilizator fără nicio obligație de confidențialitate sau (iii) sunt dezvoltate de Prestator independent de Informațiile Confidențiale dezvăluite de Utilizator.

23.3. Utilizatorul nu va dezvălui niciunui terț Informațiile Confidențiale primite de la Prestator, cu excepția cazului în care este obligat conform legislației în vigoare. În cazul în care Utilizator va dezvălui Informațiile Confidențiale unei alte persoane (publice sau private) decât cele necesare pentru ducerea la îndeplinire a Serviciului contractat, Prestatorul își rezervă dreptul de a se îndrepta împotriva Utilizatorului pentru acoperirea oricăror prejudicii ar putea rezulta din această dezvăluire.

Fără a aduce atingere obligațiilor de confidențialitate prevăzute în prezentul Acord, Clientul confirmă faptul că Prestatorul are dreptul să divulge terților (ex. în cazul materialelor promoționale) că a acționat pentru Client, cu informarea prealabilă a acestuia.