Am decis să îți punem la dispozitie platforma fără să percepem vreun cost din partea clienților sau furnizorilor, pentru o perioadă determinată de timp. Iți poți crea cont, profilul tău de furnizor este vizibil clienților si poți vedea cererile venite prin intermediul platformei complet gratuit.
Ca și furnizor, vei avea mai multe variante de colaborare pe platformă. Ne dorim ca totul să fie flexibil, dar în același timp să știi că tu ești în controlul bugetului.
Poți alege să plătești o sumă modică atunci când răspunzi cererii unui client sau poți opta pentru un abonament sau pachet de promovare. Decizia este a ta în funcție de nevoile tale din luna respectivă.
Parte bună este că poți rămâne înregistrat pe platformă și poți să primești constant cereri complet gratuit.
Cu siguranta mesajele ajung la client. Monitorizam constant platforma prin tooluri specifice si ne asiguram ca nu exista erori. Deși nu este ideal, sunt situatii cand utilizatorii care au lansat cererea nu revin cu un raspuns catre fiecare furnizor de la care au primit mesaj. Motivele pot varia de la faptul ca au decis sa colaboreze cu un alt furnizor, oferta nu corespunde nevoii lor sau nu este suficient de specifica.
Ce facem noi in acest sens este sa contactam individual clientii, sa intelegem nevoia lor si sa le recomandam o serie de practici utile in interactiunea pe platforma, printre care si raspunsurile catre furnizori.
Ce poti face ca furnizor sa imbunatatesti rata de raspuns a clientilor este sa mergi in intampinarea lor cu informatii cat mai specifice. Sigur ca serviciile au un cost variabil in functie de specificul si dimensiunea evenimentului, insa cateva estimari sunt posibile in toate situatiile (ex. designul floral al unui eveniment de 50 de persoane poate incepe de la 10.000 Ron; va putem pune la dispozite variante de marturii intre 5 si 50 Ron/buc.; putem personaliza oferta de Candy bar si tort, 1kg/felie de tort incepand de la ... Ron etc.)
Tu decizi cărui client vrei să îi transmiți oferta ta. Desigur criteriile îți aparțin (disponibilitatea din ziua evenimentului, costurile tale vs. bugetul clientului, tipul evenimentului etc.)
Imaginea ta nu va fi impactata de lipsa de raspuns, tocmai datorita principiului de functionare al platformei: clientul tipic lanseaza o cerere catre o categorie de servicii (ex. Band-uri) si nu individual catre un furnizor anume, din dorinta de a-si simplifica procesul si a primi oferte doar din partea furnizorilor disponibili pentru evenimentul sau (dupa criterii de data, localitate, buget). Nu se asteapta si nici nu ii sunt de folos raspunsurile in care doar este informat de indisponibilitate in cazul acesta.
Doar clientul poate vedea raspunsul tau. Discutiile sunt private, niciun alt furnizor sau utilizator nu poate vedea raspunsul tau.
Aproape orice. Deși nunțile sunt poate cele mai vizate evenimente, este o nevoie tot mai mare de servicii pentru evenimente alternative, de la concerte și spectacole la evenimente corporate și proiecte inedite.
Așadar, cam orice serviciu este aplicabil, însă poți să îți faci o idee pe pagina de Servicii. Dacă tot ești în dubii, te rugăm să ne scrii și căutăm răspunsurile împreună.
Întreg procesul poate fi comparat cu o licitație, însă costul nu este unicul criteriu de selecție.
Clienții completează cererea cu detaliile evenimentului lor. Aceasta ajunge la toți furnizorii care se potrivesc criteriilor clientului. Fiecare furnizor va răspunde printr-o ofertă personalizată, în final clientul va compara ofertele primite și va selecta furnizorul preferat. Acesta va fi notificat prin intermediul platformei, iar mai departe va discuta direct cu clientul detaliile evenimentului.
Ai în vedere atunci când trimiți oferta că mesajul și modul în care te prezinți în ofertă poate influența procesul de selecție.
Tulipr nu percepe nici un comision pentru contractarea serviciilor furnizorilor agregați prin intermediul platformei.
Poți lua legătura cu furnizorul apăsând butonul "Solicită ofertă acum". Vei primi o ofertă pe mail din partea lor în cel mai scurt timp, împreună cu datele de contact necesare.
Îi poți lăsa o recenzie pe pagina sa în care să povestești experiența ta cu respectivul furnizor și ce anume nu a fost conform. Ea va fi vizibilă de către ceilalți utilizatori și astfel vei ajuta pentru a nu se mai repeta întâmplarea.
Punem foarte mult preț pe profesionalism și calitate, așadar atunci când apar abateri de la aceste valori vrem să fim informați.
Numărul solicitărilor de oferte este nelimitat. Odată ce ai devenit utilizator Tulipr, poți solicita oricâte oferte dorești de la oricâți furnizori.
Pentru a fi și mai eficient, îți recomandăm să completezi cererea de ofertă de pe site și ea va ajunge automat la toți furnizorii eligibili, fără ca tu să soliciți oferta de la fiecare dintre ei individual.
De asemenea, pentru o buna interactiune furnizor-client, te incurajam sa raspunzi inapoi furnizorilor, indiferent de decizia de a colabora sau nu in continuare cu acel furnizor.
Dacă nu primești un răspuns din partea furnizorilor în termen de 7 zile lucrătoare poți contacta echipa Tulipr (vezi în secțiunea Contact) și vom reveni către tine în cel mai scurt timp.
Poți completa o dată aproximativă, urmând ca la final în campul Descriere să menționezi flexibilitatea ta în privința datei. În felul acesta furnizorul îți va putea face o ofertă în funcție de acest criteriu.
Completând formularul, cererea ta ajunge la mai mulți furnizori și poți primi oferte foarte bune de unde nici nu te aștepți. Este mult mai rapid și eficient decât să cauți, să selectezi și să contactezi individual fiecare furnizor în parte.