Petrecerea de Crăciun organizată de firmă - evită aceste greșeli pe care le fac companiile mari la petrecerile corporate

Petrecerea de Crăciun organizată de firmă - evită aceste greșeli pe care le fac companiile mari la petrecerile corporate - Tulipr.ro
#Articole / Scris de Larisa la

Spre deosebire de firmele mici, pentru care petrecerile se pot organiza relativ ușor, companiile cu un număr ridicat de angajați au parte de provocări în ceea ce privește desfășurarea petrecerii de Crăciun. Lista lungă de participanți, furnizorii, alegerea datei și alte aspecte pot da bătăi de cap departamentului de PR sau de HR, responsabile cu reușita acestei ocazii.

De aceea, probabil că tu însuți sau cunoscuți de-ai tăi v-ați simțit dezamăgiți de modul în care a avut loc party-ul de iarnă. Dacă faci parte din echipa care este însărcinată cu organizarea petrecerii, citește articolul de mai jos, pentru a evita orice neplăcere poate apărea în rândul angajaților.

Cuprins

1. Petrecerea de Crăciun organizată de firmă - greșeli privind organizarea

Un party cu zeci sau chiar sute de participanți poate fi o adevărată provocare, așa că asigură-te că nu comiți următoarele greșeli

  • Localul și calitatea slabă a produselor

Petrecerea de Crăciun nu este ocazia pentru care să te gândești să faci economii. Găsește oferte bune, însă fă tot ce este posibil ca să lucrezi cu furnizori de servicii care se ridică la înălțimea așteptărilor colegilor tăi. De la local până la catering, totul trebuie să decurgă perfect. Angajații sunt resursa cea mai importantă a unei companii, iar o astfel de ocazia va pot consolida relația lor cu compania.

petrecere de craciun

  • Lipsa ocaziilor de divertisment

Ca o petrecere să aibă succes, nu trebuie să te bazezi doar pe dorința de a se distra a participanților, ci e indicat să le oferi ocazia de a petrece timp de calitate. Fie ă este vorba despre DJ sau alt tip de entertaineri, nu uita să incluzi în program și momente speciale.

  • Alegerea unei date inconvenabile

Una dintre cele mai mari dificultăți cu care te vei confrunta este găsirea unei date care să convină cât mai multor angajați. Orientează-te către o seară dinaintea săptămânii sărbătorilor, deoarece în zilele apropiate de Crăciun, o bună parte dintre ei vor fi plecați în concediu.

  • Sondajele de opinie

Deși pare o idee bună să faci sondaje de opinie cu privire la diverse aspecte ale petrecerii, cum ar fi tematica, experiența demonstrează că efectele sunt mai degrabă negative. Cei care au votat alte opțiuni decât pe cele câștigătoare se vor simți frustrați și vor avea o percepție nefavorabilă asupra party-ului.

2. Petrecerea de Crăciun organizată de firmă - greșeli privind angajații

În ceea ce îi privește direct pe participanți, trebuie să acorzi atenție sporită mai multor detalii.

  • Prezența obligatorie

O astfel de idee se va dovedi a fi o greșeală, pentru că nimănui nu-i place să fie forțat să participe la o petrecere. Participarea trebuie să fie opțională și astfel la party vor veni doar cei care vor dori cu adevărat. Este bine să ții cont de faptul că există persoane introverte, care nu reușesc să se simtă bine în astfel de contexte.

  • Dinamica slabă a interacțiunior

Acest aspect se rezolvă printr-o aranjare optimă a spațiului din local. Pentru ca evenimentul să fie cu adevărat o petrecere, trebuie să facilitezi interacțiunea dintre angajați, indiferent de ierarhii sau departamente. Așa că nu separa managementul de ceilalți colegi, ci oferă-le ocazia de a avea contact.

  • Organizarea inadecvată cu profilul angajatului

Tematica, data și ora petrecerii trebuie să fie alese în concordanță cu profilul angajatului. Prin urmare, ia în calcul dacă este vorba despre un colectiv de persoane creative, comunicative, cu înclinații artistice ori dacă participanții au un profil tehnic. De asemenea, dacă există numeroși angajați cu familii și copii, vei dori să ții cont de acest aspect atunci când alegi intervalul orar sau locația.

idei christmas party

  • Lipsa de promovare a evenimentului

Doar pentru că este un party la care pot participa gratuit, nu te amăgi că angajații se vor înghesui să își facă apariția. Este nevoie să le oferi informații despre eveniment și să le prezinți totul într-o manieră atractivă, începând cu cu cele mai mici detalii, precum textul invitației la petrecere.

Dacă în compania ta nu există persoane cu experiență în organizarea de petreceri, o soluție sigură pentru evitarea acestor greșeli este colaborarea cu un corporate event planner care să se ocupe toate amănuntele. Reține faptul că petrecerea de Crăciun este o ocazie perfectă de a îmbunătăți imaginea companiei în fața angajaților și nu poți lăsa niciun detaliu la voia întâmplării!

Sursă foto: Unsplash.com, Shutterstock.com

petrecere firma craciun companii